慢塔

It’s complicated
Special - Six60

纪念下刚刚起床洗完澡正在敷面膜的LO主和我一蹶不振的粉丝数,看来还是要更加努力了呢~~~

(歌词来自网易云音乐)

I’ve been aiming for the top

我一直梦想平步青云

Just like a rocket taking off

就像发射出去的火箭一样

You got me high I’m flying in a dream

你让我像活在梦里

Got me feeling like the one

让我认定你就是唯一

And after everything you’ve done

经历过这么多以后

Just let me take this little moment to say

让我轻轻的说一句

 

That you’re so special to me

你是如此的特别

All that I want and need

是我想要的全部

You’re so special to me

你是如此的特别

And I want the world to see

好想告诉全世界

So special, special

如此的特别

 

See I always feel the rush

我一直都火急火燎

And I don’t tell you this enough

有些事情我没来得及告诉你

But you’re the one who makes me happy

但是你让我感到如此的快乐

You’re my future don’t deny it

你就是我是未来

From time to time I bid to ride it

一次又一次我感受这种感觉

But I guess what I am trying to say

但是我现在真正想说的是

Is you’re so special to me

你是如此的特别

All that I want and need

是我想要的全部

You’re so special to me

你是如此的特别

And I won’t the world to see

好想告诉全世界

So special, special

如此的特别

I know, you know, I know that you know that you’re so special

我知道,我知道,我知道你也清楚自己是多么的迷人

I know, you know, I know that you know that you’re so special

我知道,我知道,我知道你也清楚自己是多么的特别

I know, you know, I know that you know that you’re so special

我知道,我知道,我知道你也清楚自己是多么的唯一

I know, you know, I know that you know

我知道,我知道,我知道你自己也清楚

You’re so special to me

你是如此的特别

All that I want and need

是我想要的全部

You’re so special to me

你是如此的特别

And I won’t the world to see

是我想要的全部

You’re so special to me

你是如此的特别

All that I want and need

是我想要的全部

You’re so special to me

你是如此的特别

And I won’t the world to see

好想告诉全世界


评论

热度(2)