慢塔

It’s complicated
Suffer - Charlie Puth

被论文艹得死去活来的时候就应该听这个……

(歌词来自网易云音乐)

Torna-tornado

龙卷风像阵龙卷风呀

Baby you, you blow my mind
宝贝你让我神魂颠倒

You'll tell me wait, wait on ya
你想告诉我等待等待下去

But baby I can't wait all night
但今夜我早已急不可耐

I go through pictures inside my phone
我浏览着手机里你的相片

Won't stop tempting me
不能停止地撩拨着我

You know what I want
你知道我渴望什么

Wanna make, wanna make love
我想和你想和你彻夜缠绵

Girl I can't lie
女孩我不会撒谎

I'm just a sucker
我就是无法自拔地痴迷于

For cold hearted lover
拥有一个冷酷的情人

You make me suffer
你让我痛苦不堪

You make me suffer
你让我苦不堪言

Don't keep me waiting
别让我苦苦等待

You should come over
你应该快点出现

Don't make me suffer
别让我受苦了

Don't make me suffer
别让我受苦了

So here we go, go again
所以我们继续继续纠缠吧

It's like I'm caught under your spell
好像我已深陷你的魔咒不能自拔

You're wearing black, black magic
你是带着黑暗的黑暗魔法的女巫

Well baby don't wear nothing else
那么宝贝请你一丝不挂

Well open up this door, don't you play
那么打开这房门难道你就不想加入吗

Ain't no other man going to make you feel the same
再不会有其他男人给你同样特殊的感受

Wanna make, wanna make love
我想和你想和你彻夜缠绵

Girl I can't lie
女孩我不会撒谎

I'm just a sucker
我就是无法自拔地痴迷于

For cold hearted lover
拥有一个冷酷的情人

You make me suffer
你让我痛苦不堪

You make me suffer
你让我苦不堪言

Don't keep me waiting
别让我苦苦等待

You should come over
你应该快点出现

Don't make me suffer
别让我受苦了

Don't make me suffer
别让我受苦了

I hate when
我厌恶你

You get your way
固执己见的时刻

But we love you we love you baby
但我任然深爱着你宝贝

So please don't ever changed
就请不要改变这样的你

You make me suffer baby
你让我难受不已宝贝

You oh
是你噢

I'm just a sucker
我就是无法自拔地痴迷于

For cold hearted lover
拥有一个冷酷的情人

You make me suffer
你让我痛苦不堪

You make me suffer
你让我苦不堪言

Don't keep me waiting
别让我苦苦等待

You should come over
你应该快点出现

Don't make me suffer
别让我受苦了

Don't make me suffer
别再让我受苦了


评论

热度(12)