慢塔

It’s complicated
Not Just One Christmas - Ariana Grande

好听到哭……

整张专辑质量都非常高,只不过曲子都没有超过3分钟的,听起来不过瘾啊……

(歌词来自网易云音乐)

I'll love you till I die,boy
我会一直爱你到死,男孩
Every day of my life
在我生命之中的每一天里
I celebrate you, baby, how I know you
我祝贺并赞美你,宝贝,我为你而心动
Not just on Christmas
不仅仅是在这美好的圣诞节

Wanna show you in so many ways
想要告诉你许许多多的事

365 days!
在365天里!
I'll give you all my presents, boy, I'm for you
我将会给你我所有精心准备的礼物,男孩,只为你
Not just on Christmas
不仅仅是在这美好的圣诞节

Baby, whether rain or shine
宝贝,无论下雨还是晴天
Naughty or nice
顽皮或乖巧
I'm by your side
我一直都守护在你身旁

Ooh, ooh ooh, ah ahh...
哦~哦 哦~啊 啊~
I'll love you till I die, boy
我会一直爱你到死,男孩
Every day of my life
在我生命之中的每一天里
I celebrate you, baby, how I know you
我祝贺并赞美你,宝贝,我为你而心动
Not just on Christmas
不仅仅是在这美好的圣诞节

Baby, whether rain or shine
宝贝,无论下雨还是晴天
Naughty or nice
顽皮或乖巧
I'm by your side
我一直都守护在你身旁

Ooh, ooh ooh, ah ahh...
哦~哦 哦~啊 啊~


评论(1)

热度(3)