慢塔

It’s complicated
Need You Now - Charlie Puth

拖了几天不更新的后果就是粉丝蹭蹭的掉啊……

来乖乖的公开今天晚上的晚安曲……

分享知名翻唱Charlie Puth的一首经典翻唱Need You Now,这样温和的对唱就作为今天晚上的晚安曲吧~~

米娜桑,欧亚斯密~~~

(歌词来自网易云音乐)

Picture perfect memories scattered all around the floor
记录美好回忆的照片散落在地板上
And i was reaching for the phone 'cause I can't fight it anymore
伸手去拿电话 因为我无法再抗拒
And I wonder if I ever cross your mind
我想知道我是否曾浮现于你的脑海
For me it happens all the time
对我来说这却总是发生
It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now
已是凌晨一点十五分 我独自一人 此刻我需要你

Said I wouldn't call but I lost all control and I need you now
说过我不会打电话,但是我失去了控制 此刻我需要你
And I don't know how I can do without, I just need you now
没有你 我无所适从,此刻我只需要你

Another shot of whiskey can't stop looking at the door
又喝了一杯威士忌,不可遏制地向门口张望
And i was wishing you'd come sweeping in the way you did before
期待你翩翩而至,就像以前你做的那样
And I wonder if I ever cross your mind
我想知道我是否曾经浮现在你的脑海
For me it happens all the time
对我来说这却总是发生

It's a quarter after one I'm a little drunk and I need you now
已是凌晨一点十五分 我现在微醉 此刻我需要你
Said I wouldn't call but I lost all control and I need you now
说过我不会打电话,但是我失去了控制 此刻我需要你
And I don't know how I can do without I just need you now
没有你 我无所适从,此刻我只需要你

Ooh...
哦...
Guess I'd rather hurt than feel nothing at all
我宁愿遍体鳞伤也不愿麻木无感
It's a quarter after one I'm all alone and I need you now
已是凌晨一点十五分 我独自一人 此刻我需要你
And I said I wouldn't call but I'm a little drunk and I need you now
说过我不会打电话,但是我现在微醉 此刻我需要你
And I don't know how I can do without I just need you now
没有你 我无所适从,此刻我只需要你
you now
此刻只需要你
I need you now
此刻我只需要你
I need you now
此刻我只需要你


评论

热度(2)