慢塔

It’s complicated
I wanted you - Ina

LO主最近喜欢上一个汉子,是真心喜欢的那种,可惜人家不领情,LO主正在考虑要不要死缠烂打……

这首歌献给我的第150位关注者 @碎碎念S_s岁岁念 ,欢迎来到LOFTER,欢迎来到慢塔的塔楼

最近忙于求职和钓汉子,疏于管理LOFTER,感谢大家的不离不弃~~~


(歌词来自网易云音乐)

Lately I've been thinking about what I can do

最近我总在想我该怎么做

I've been stressing to fall back in love with you

压力让我难以继续去爱你

I'm so sorry that I couldn't follow through but

抱歉我没有办法坚持到底

I can't go on this way.

但我不想继续这样下去

I've got to stop it baby

我必须让这一切停止 宝贝

You've been wonderful in all that you can be

你做什么都那么出色

But it hurts

但当你说懂我时

when you say that you understand me

却让我伤心

So believe me.

所以 相信我

I, I am sorry

对不起

I, I am sorry, I, I

对不起

I wanted you to be there when I fall

我跌倒时要你陪在身边

I wanted you to see me through it all

我要你陪着我看尽万物

I wanted you to be the one I loved

我要你成为我唯一的爱

I wanted you

我需要你

I I wanted you

我需要你

I wanted you to hold me in my sleep

我熟睡时要你将我搂紧

I wanted you to show me what I need

我要你了解我的所需

I wanted you to know just how down deep

我要你知道我的爱多深

I wanted you

我需要你

I wanted you~ baby

我需要你 宝贝

I've been pushing hard to open up the door

我曾经艰难地打开门

Trying to take us back to where we were before

想和你一起回到过去

But I'm done. I just can't do this anymore

但是我选择了放弃

'Cuz we can't be mended, so

因为我俩难以复合

let's stop pretending now

所以 就让彼此别再假装

We've been walking around in circles for some time

我们曾交集成一个圆

And I think

我想也应该到终点了

we should head

我想也应该

for the finish line

到终点了

So believe me. I

所以 相信我

I am sorry I

对不起

I am sorry I I

对不起

I wanted you to be there when I fall

我跌倒时要你陪在身边

I wanted you to see me through it all

我要你陪着我看尽万物

I wanted you to be the one I loved

我要你成为我唯一的爱

I wanted you

我需要你

I wanted you

我需要你

I wanted you to hold me in my sleep

我熟睡时要你将我搂紧

I wanted you to show me what I need

我要你了解我的所需

I wanted you to know just how down deep

我要你知道我的爱多深

I wanted you

我需要你

I wanted you yeah

我需要你

I, I

我,我

I'm so sorry baby

亲爱的 对不起

But (I, I) I gotta pack up and leave but

但是 我..我将整装出发

(I, I) I'll always remember how we came close

我将永远记得我俩如此接近

to being how I wanted to be~~

以此来说明我

I wanted you

我曾那么需要你

I wanted you baby~~

我曾那么需要你 宝贝

I wanted you

我曾那么需要你

I wanted you to be there when I fall

我跌倒时要你陪在身边

I~~~

我~~~

I wanted you to see me through it all

我要你陪着我看尽万物

I wanted you to be the one I loved

我要你成为我唯一的爱

I wanted you

我需要你

I wanted you

我需要你

I wanted you to hold me in my sleep

我熟睡时要你将我搂紧

I wanted you to show me what I need

我要你了解我的所需

I wanted you to know just how down deep

我要你知道我的爱多深

I wanted you

我需要你

I wanted you(I wantsd you~ wanted you)

我需要你(我需要你~我需要你)

I wanted you! Ha~~

我需要你

I wanted you!~ wanted you!~

我需要你~我需要你~


评论

热度(3)